piątek, 31 maja 2013

Fioletowa spódnica - Burda 5/2012

Ten post strasznie długo czekał na napisanie i to wcale nie z lenistwa lecz dlatego, że trwa sesja, szyłam 3 sukienki, do pracy też muszę chodzić... i tak to wyszło :/
Nadrabiam więc tę zaległość i mam nadzieję, że kolejny post ukaże się w przyszłą sobotę :)

Powracając do tytułowej spódnicy to zaczęłam ją szyć jesienią, skończyłam jakoś w kwietniu, a pokazuję wam ostatniego dnia maja xD Od jesieni spódnica czekała na wykończenie bo była jedynie zszyta. Doczekała się i ja się z tego bardzo cieszę bo bardzo ją polubiłam. Wykrój wzięłam z Burdy 5/2012 model 106B, tkaninę dostałam od babci, w sam raz na jesienno-zimowo-wczesno wiosenną spódnicę, chociaż gdy ostatnio zrobiło się troszkę chłodniej to założyłam spódnicę do balerin i również się sprawdziła. Niestety nie powiem wam jak nazywa się ta tkanina bo nie wiem, jest ciężka i (o zgrozo) chwyta wszelki kurz, sierść ( mam w domu 2 koty i psa :) ) itp. Ale i tak ją uwielbiam :D

Tutaj wygląda na niewyprasowaną, choć prasowałam ją tuż przed zrobieniem zdjęć :(


Tutaj rozmazane zdjęcie kieszeni, w środku kieszeń jest z podszewki :)


Przód "listwa z guzikami, które...

...wszyte zostały "od środka" dzięki instrukcji Burdy, która napisała "pasek do podłożenia krytego rozcięcia dł.60cm, szer.5,5cm (z zapasami)" więc nie dodałam zapasów i musiałam wszyć guziki od środkabo inaczej byłoby je widać :/



 Tak wykończyłam ją od środka:
nie miałam jeszcze stopki do ściegu owerlockowego...

a ponieważ za bardzo ją skróciłam to musiałam dół obszyć od środka lamówką :)



Zdjęcia w spódnicy zrobiła mi Hanna  :)







Rozjaśniłam by lepiej było widać kolor spódnicy :)



Spódnica - Szycie by M.J.
Bluzka - Szycie by M.J.
Biżuteria- Diva
Buty- Vices




Zapraszam was do polubienia strony na facebooku :) Obiecałam wam konkurs pod koniec maja i w związku z potrzebą zrobienia zdjęć nagrodzie muszę przesunąć ogłoszenie konkursu na facebooku na poniedziałek (03.06.) Więc lajkujcie i po weekendzie zgłaszajcie chęć wzięcia udziału w konkursie :)

Pozdrawiam was serdecznie
M.J.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna spódniczka i super zdjęcia!
    Dzięki za odwiedziny i miłe słowa. Muszę także poszukać jakąś burdę i spróbować uszyć coś z wykroju. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś widziałam ten model w Burdzie, ale jakoś nie zatrzymałam się przy nim dłużej. Teraz widzę, że trzeba było. Spódnica naprawdę fantastyczna i w kolorze, który strasznie mi się podoba. Bluzka super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba nam się Pani blog. Jeżeli byłaby Pani zainteresowana próbkami
    Włoskich tkanin to nasz sklep z
    jedwabiem
    oferuje gatunki: Satyna, żorżeta, muślin, szyfon, krepa oraz
    szantung. Posiadamy również Bawełny oraz dzianiny bawełniano wiskozowe,
    koronki oraz materiały ekskluzywne. Ponad
    20 tysięcy asortymentu.  Zapraszamy.
    Hurtownia tkanin

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna spódnica,ciekawy krój i soczysty kolor :) Gdzie się podziewasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor spódnicy, sukienka z takiego materiału powinna wyglądać równie świetnie...

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ JEST dla mnie WAŻNY i bardzo CIESZĘ SIĘ Z KAŻDEGO :D

ZAWSZE ODWIEDZAM blogi komentujących więc nie trzeba o to prosić :)