piątek, 29 czerwca 2012

Razem z innymi laureatkami na stronach Burdy

W poprzednim poście pisałam o mailu jaki dostałam w sprawie wygranej w konkursie, dziś pragnę przedstawić zdjęcia strony na której znalazłam się wraz z innymi laureatkami konkursu.
 Szkoda, że oprócz imion i nazwisk nie ma adresów blogów laureatek, bo przypuszczam, że zapewne je prowadzą. Znam jedynie bloga Lali (i nie omieszkam jej pogratulować), chyba, że po po prostu nie kojarzę innych autorek. Jeżeli któraś z was zna adres bloga którejś z laureatek to byłabym wdzięczna za podanie go w komentarzu bo chciałabym obejrzeć ich inne dzieła :)
Dziękuję wam za gratulacje i obserwowanie mojego bloga.
I jak ja mam się teraz uczyć skoro taka duma mnie rozpiera (a jaka babcia będzie ze mnie dumna ohoho :D )?!
Wracam do nauki i czekam na maszynę, obiecuję zrobić jej sesję zdjęciową gdy tylko do mnie dotrze :)

Pozdrawiam
Przeszczęśliwa M.J.
.

6 komentarzy:

  1. monia wielkie gratki:)stefania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam również na maszyne, poz. LaLa

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! gratuluje! też chciałabym mieć własną maszynę :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo gratuluję! Gdzieś widziałam Twoja sukienkę, nie mogłam ją "zlokalizować" ale teraz już poznaję. Świetnie, wielkie braw!

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ JEST dla mnie WAŻNY i bardzo CIESZĘ SIĘ Z KAŻDEGO :D

ZAWSZE ODWIEDZAM blogi komentujących więc nie trzeba o to prosić :)