środa, 7 listopada 2012

W co ubiera się Diva?

Muszę przyznać, że wszystko zaczęło się od tego, że moja koleżanka kupiła sobie nowy telefon i zbliżają się jej urodziny. A co to ma wspólnego z Divą? To zależy z jaką, np. z operową niewiele, ale z moim Samsungiem GT-S7070, zwanym również Samsung Diva bardzo dużo :) Może nie jest to najnowszy model telefonu, a można nawet powiedzieć, że jak na telefon to moja Diva jest całkiem stara, ale jest to jeden z najbardziej kobiecych telefonów jakie powstały, a jak tylko zobaczyłam ją 1,5 roku temu na allegro to się po prostu zakochałam... to może na tym zakończę, bo zaraz  stworzę tu jakąś biografię :D

Powracając do mojej koleżanki, postanowiłam uszyć jej etui na telefon, wiedziałam, że będzie różowe (miałam nawet w ścinkach, które dostałam od babci chyba z 10 lat temu, idealny materiał), znałam wymiary i... na tym koniec. Po jakimś tygodniu zastanawiania się jak by to etui miało wyglądać wpadłam na cudowny pomysł pomarszczenia materiału, dodania kokardki i lamówki. Tak oto powstało etui dla Natalii, które prezentuje się następująco :


Czyż nie jest słodkie, takie różowe? :)
Niestety baterie w aparacie mi się rozładowały i nie mogłam zrobić temu etui więcej zdjęć :(  Z tego powodu, (a także dlatego, że etui dla mojej Divy szyję już od jakiegoś roku ;P ) postanowiłam uszyć drugie etui w innych kolorach.

Pomarszczyłam materiał


Kupiłam w pasmanterii lamówkę i tasiemki


Zszyłam wszystko ładnie i tak powstało drugie etui :)
Widok z przodu,


z tyłu


i z boku

Etui -     M.J.

W środku wszyłam kawałek polaru z którego kiedyś uszyłam TEN KARDIGAN . Taki wkład jako podszewka będzie dobry ze względu na ekran dotykowy, a z boku zamiast zszywać bok - wszyłam gumę :)

Pozdrawiam was cieplutko, w ten pochmurny dzień

M.J.




19 komentarzy:

  1. bardzo fajne etui :) też bym uszyła na swój, chociażby po to, żeby zasłonić jego pęknięcia, zarysowania i inne podobne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne etui stworzyłaś ! :) bardzo dobry pomysł z "tą szczypanką materiału" lamówka zapięcie wygląda bardzo stylowo! Takie etui z przyjemnością bym zakupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że myślałam już, żeby wystawić na allegro więc ta opinia jest dla mnie cenna :)

      Usuń
  3. Tak odnośnie poprzedniego komentarza. Etui zupełnie nie w moim stylu, ale jestem właśnie na wykładzie i już kilka koleżanek zaczęło się zachwycać dlatego radzę założyć mini produkcję i promować jako prezent na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś przeze mnie otagowana na "Liebster Blog". Szczegóły u mnie na blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, masz talent! Naprawdę!
    Jest prześliczne <3
    I urocze- a ja uwielbiam takie dodatki :)
    Nigdy nie widziałam takiego fajnego etui :P
    Sama bym takie chętnie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyobrażam sobie, że koleżanka była zachwycona!! Wyszło jak zwykle mega profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te etui i świetna robota mega mi się podoba ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. nominowałam Cię ;D http://flora-skeleton.blogspot.com/2012/11/23-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł i wykonanie bardzo łądne,nie jedno sklepowe etui przy twoim powinno schować się głęboko w szafie :)) Może pomyślisz o sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo ;o nieźle to wykombinowałaś, koleżanka na pewno się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się zastanawiam czy istniałaby możliwość zamówienia u Ciebie takiego etui w kolorach złoto-beżowych;) po wcześniejszym wysłaniu ci wymiarów telefonu?
    M;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak można zamówić, napisz mi e-mail z wymiarami telefonu to powiem Ci ile będzie to kosztować.
      Na początku lutego etui będzie można kupić na allegro bo zacznę wystawiać je na aukcje :)

      Usuń

KAŻDY KOMENTARZ JEST dla mnie WAŻNY i bardzo CIESZĘ SIĘ Z KAŻDEGO :D

ZAWSZE ODWIEDZAM blogi komentujących więc nie trzeba o to prosić :)